23948sdkhjf

Nyt samarbejde: Arla skal give Bilka mere onlinesalg

Bilkas sats på onlinesalg af dagligvarer, Bilka To Go, får nu et ekstra puf til at booste salget. Bilka To Go bliver nemlig en del af Arlas Click & Cook-koncept. Det skriver Børsen.

- På den måde skaffer vi kunder til Bilka To Go eller vores andre partnere, og vi får selv solgt mejeriprodukter. Samtidig med at vi får samlet data sammen om forbrugernes ageren, siger Rasmus Dalby Jørgensen, digital udviklingschef i Arla, til avisen.

Konceptet fungerer på den måde, at opskriftinteresserede på Karolines Køkken kan lave en digital indkøbskurv med ingredienserne. Ordren bliver sendt videre til Bilka To Go - eller Rema 1000 eller Osuma, som Arla i forvejen samarbejder med. 

Sidste år blev det til 36.000 digitale indkøbskurve. Målsætningen i år er op mod 60.000 ordrer. Indtil videre er 20.000 brugere af Karolines Køkken gået videre fra Click & Cook for at gennemføre et køb.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.158